Kakovostno in vrhunsko vino ZGP / Štajerska Slovenija / Šmarje-Virštanj

Projekt delno financira EU in Evropski kmetijski sklad za razvoj podezelja: Evropa investira v podezelje.

Emino – Integralni turistični produkt Obsotelja in Kozjanskega

Po tehnološki prenovi kleti še prenova vinske restavracije in vinske blagovne znamke – Nova podoba Hiše vin Emino že letos avgusta – Vinski asortima obogaten tudi s penino

23.08.2011

Lansko leto so v Kmetijski zadrugi Šmarje uspešno zaključili prenovo Hiše vin Emino, ki se ponaša s posodobljeno tehnološko opremo za pridelavo zadružnih vin po najsodobnejših metodah protektivne tehnologije, kar bo v  prihodnje doprineslo k slogovno spremenjenim vinom iz šmarsko-virštanjskega vinorodnega podokoliša, da bodo primerna tudi za mednarodno trženje.  Novo urejeni degustacijski prostor pa že omogoča sprejeme zaključenih družb v zadružni kleti.

Po besedah Vinka Buta, direktorja Kmetijske zadruge Šmarje, je bilo v posodobitev pridelave zadružnih vin ter v izvedena gradbena dela doslej vloženih približno  300 tisoč evrov. Dokončna prenova zadružne kleti pa se bo po dveh letih in pol zaključila letos avgusta s prenovljeno vinsko restavracijo in novo vinsko blagovno znamko. Skupna vrednost celotne investicije v Hiši vin Emino bo v letošnjem letu dosegla 700 tisoč evrov.

Projekt prenove zadružne kleti je delno sofinanciran s sredstvi Evropske Unije in Evropskega sklada za razvoj podeželja.

Poleg tehnoloških Kmetijska zadruga Šmarje napoveduje tudi trženjske posodobitve kleti, katerih osrednji namen je dvig prepoznavnosti vrhunskih in kakovostnih vin iz šmarsko-virštanjskega vinorodnega podokoliša kot tudi izboljšanje in popestritev celotne turistične ponudbe regije Obsotelje in Kozjansko.

»Prizadevali si bomo, da bo naša zadružna klet, ki bo letos avgusta v celoti prvič posodobljena po letu 1988, postala pravo razvojno središče vinorodnega območja Šmarje-Virštanj, ki se ponaša z vrhunskimi in kakovostnimi vini ter bogato vinsko tradicijo, povezano z likom Svete Eme,« je dolgoročno vizijo kleti strnil But in nadaljeval: »Odločili smo se, da v sklopu tehnološke obnove zadružne kleti temeljito prenovimo tudi našo vinsko blagovno znamko Kapljice sonca. Ji zagotovimo potrebno prepoznavnost in dodano vrednost. Pri prenovi vinske blagovne znamke smo se naslonili na našo tisočletno vinsko tradicijo in lik Svete Eme, edine slovenske svetnice, ki je tesno  povezana z našimi kraji in ljudmi. V zavetju njene dobrote bodo naša vina in zadružna klet s ponosom  nosila njeno ime. Želimo si, da bi vina Emino na temelju ponovnega priklica tako pomembne, a žal prezrte zgodovinske osebnosti, kot je bila v naših krajih kneginja Ema Pilštanjska, dolgoročno zaživela kot integralni turistični produkt Obsotelja in Kozjanskega.«

Da bi ime in podobo Svete Eme preko zadružnih vin in kleti ponesli do domačih in tujih potrošnikov, so v Kmetijski zadrugi Šmarje pripravili obsežno strategijo prenove in repozicioniranja zadružne vinske blagovne znamke, kot tudi v okviru marketinških aktivnosti pripravili krajši promocijsko-dokumentarni film o liku Svete Eme ter vinski tradiciji Obsotelja in Kozjanskega.

Z namenom dolgoročnega izboljšanja socialnega položaja najbolj ranljivih prebivalcev te regije pa je Kmetijska zadruga Šmarje z.o.o. v sodelovanju s Centrom za socialno delo Šmarje pri Jelšah in poslovnimi partnerji ustanovila tudi dobrodelni sklad Emino, z izkupičkom katerega bodo letos pomagali dvema socialno ogroženima družinama iz Obsotelja in Kozjanskega urediti nevzdržne bivalne razmere.

»S pomočjo dobre volje, dobrih ljudi in Eminega dobrodelnega sklada bomo še letos šestčlanski socialno ogroženi družini, ki živi v 150 let stari hiši, pomagali urediti otroško sobo za njihove štiri otroke. Družini prvošolke, ki biva v hiši brez elektrike, vode in urejenih sanitarij, pa bomo zgradili kopalnico. Dolžnost sočloveka je, da klicem ljudi na pomoč prisluhne in pomaga po svojih najboljših močeh. Kdo ve, mogoče bomo v bližnji in negotovi prihodnosti žal tudi mi na njihovem mestu, odvisni od pomoči drugih,« je apeliral But.

Lansiranje vinske blagovne znamke Emino na prodajnih mestih in preimenovanje Kleti Imeno v Hišo vin Emino je po Butovih besedah predvideno še letos - konec meseca avgusta, ko bodo prvič v zgodovini zadružne kleti v skladu z modernimi vinskimi trendi na tržišče lansirali tudi penino.

<< Nazaj

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, optimizacijo prikaza prilagojenih vsebin in spremljanje statistike obiska. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov. Odločitev lahko spremenite s klikom na Piškotki in izberete povezavo "Izbriši piškotke".